söndag 22 augusti 2010

Betackar mig för falska eloger

Den debatt som jag skrev om tidigare idag fortsätter på VK-bloggen, och blir bara märkligare och märkligare. Evinsson försöker nu i sitt senaste inlägg få det att låta som om socialdemokrater driver en kampanj mot Maud Olofsson i länet och ger mig en eloge som tar avstånd från detta. Jag betackar mig för detta.
Helt fascinerande, och både respektlöst och skandalöst. Vad månne han ha för bevis för någon typ av kampanj? Och var bedrivs den?

Detta är bara ett tecken på bristande omdöme, och brist på debattförmåga. Debatten handlade först om ekonomiska frizoner, men när argumenten tröt så landade det i något helt annat. Inte ovanligt, egentligen.

Och är det några som har problem att hålla sig från smutskastning i den här valrörelsen, så ligger ju centerpartiet ganska risigt till. Vi minns alla kampanjen "Fuck facket forever", och idag ramlade jag över denna blogg, en ombudsman för CUF som faktiskt har gjort det smutsigaste påhoppet i den här valrörelsen - kanske inte bara den.. Se själva, och bedöm gärna hur trovärdiga centerpartiet är när de ska prata om en schysst valrörelse.

Läs även Johan Westerholm om detta



Pingat på intressant.

2 kommentarer:

  1. Ja du
    det var verkligen lågvattenmärke
    man mår illa.

    SvaraRadera
  2. Man kan tycka att en gruppledare för C i en stad som Umeå borde hålla lite högre nivå. Men, men. Nu vet man det..

    SvaraRadera